AnasayfaPortalKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 koyu taraftarlara

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
kopuk_61100
Seviye 2
Seviye 2
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 61
Nerden : trabzon
Kayıt tarihi : 12/03/08

MesajKonu: koyu taraftarlara   20/3/2008, 20:29

evet arkadaşlar yine saçmalama vakti gibi
ama bu sefer çok sıkı bir tiyo aldım (at yarışı felan değil ha)
çok sıkı bir görüntüler elime geçirdim bu konu spor ile ilgili
(kız arkilerden özür diliyorum belki bu konu hoşunuza gitmeyebilir)
sınıfımızdan takımını çok sağlam bir şekilde tuttuğunu ve bırakmak ne kelime
damarımı kes sarı-laciver akar diyen bir arkadaşımızın son resimleri elime geçti
bu arkadaşımızın ismi ve ve resimleri daha manşetlere çıkmadı ama
araştırmacı gazeteci bir kimliğe bürünerek bu sorununda üstesinden geleceğim
araştırma içine girdim ve belli ücretler karşılığında bu resimleri ele geçirdim
üstüne birde koyu taraftar die adlandırdığımız kişinin takımını değiştirmesini sağlayan
kişi ile çekilmiş bir iki kare resmini de ele geçirdim
önümüzdeki günlerde bu resimlerin gerçekliğini teyyid ederek
montaj olmadığını ispatlayarak
sizlere sunacağım
inşallah sizde bu arkadaşın yaptığı rezilliği yapmazsınız Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
oski
Seviye 1
Seviye 1
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 25
Yaş : 32
Nerden : KAYSERİ
Kayıt tarihi : 14/03/08

MesajKonu: Geri: koyu taraftarlara   21/3/2008, 03:56

oğlum senin bulduğun kesin montajdır lan sakın volkan benim beklediğim şeyi yapma keserim lan seni
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bertug
Yönetici
Yönetici
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 107
Nerden : Balıkesir
Lakap : berkut
Kayıt tarihi : 12/03/08

MesajKonu: Geri: koyu taraftarlara   21/3/2008, 20:00

osman noldu yaw yusuf yusuf atıorsun
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.uiforum.tk
oski
Seviye 1
Seviye 1
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 25
Yaş : 32
Nerden : KAYSERİ
Kayıt tarihi : 14/03/08

MesajKonu: Geri: koyu taraftarlara   26/3/2008, 18:00

yok bişey lan da bazı adi adamların adi adi işleri yoksa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
romeo
PATRON
PATRON
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 129
Nerden : ANKARA
Lakap : junior
Kayıt tarihi : 13/03/08

MesajKonu: Geri: koyu taraftarlara   26/3/2008, 19:26

osmanım sen onlara bakma sen ne yaptıysan dogrudur ve ısteyerek yapmıssındır...ayrıca baska bir takımın renklerını ıceren kıyafet gıysen ne olur kı, önemli olan dış görünüş deil insanın içidir..bu yuzden sen kafana takma bir anlık gaflet kurbanı olmus olabilirsin ama önemli olan senin koyu FENERBAHÇELİ olman...biz bunu bilioruz gerisi önemli deil Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.uiforum.tk
kadiralp
Seviye 4
Seviye 4
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 104
Nerden : AFYONKARAHİSAR
Kayıt tarihi : 12/03/08

MesajKonu: Geri: koyu taraftarlara   26/3/2008, 20:51

len neoluyo ordaaaaa aloooo ŞAMPİYON FENERBAHÇE>ts bjk gs puhahahaha SmileSmileSmile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
constantine
Yönetici
Yönetici
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 108
Nerden : muğla
Kayıt tarihi : 13/03/08

MesajKonu: Geri: koyu taraftarlara   28/3/2008, 03:24

len osman takım ugruna gıdıyon olum volkan arastırma ısıne gırmıs ne o evı fılm studyosu mu yaptın fotoları ve elınde fılmın varsa yayınla knka ya Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kopuk_61100
Seviye 2
Seviye 2
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 61
Nerden : trabzon
Kayıt tarihi : 12/03/08

MesajKonu: şiiiiiiiii   28/3/2008, 15:59

arkadaşın yeni tuttuğu takımın formalı resimleri geliyor bugün
ama tabi biz takıma kabul etmiyoruz bölelerini ayrın da başka formalarla çıkar karşımıza ne olur ne olmaz yani
zuhahahahhaahahahahahahaha lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Eren Dogan
Seviye 2
Seviye 2
avatar

Mesaj Sayısı : 51
Nerden : Alanya, K.maraş, Dörtyol nere istersen
Kayıt tarihi : 17/03/08

MesajKonu: Geri: koyu taraftarlara   29/3/2008, 03:09

ANAM ANAM ANAM NELER OLUYO OSMAAANNN NE DİYO BU ARKADAS Evil or Very Mad Mad affraid farao


bu sonuıncu yüz ne yaw Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kopuk_61100
Seviye 2
Seviye 2
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 61
Nerden : trabzon
Kayıt tarihi : 12/03/08

MesajKonu: şiiiiiiiii   29/3/2008, 10:17

dediğim herşey doğru kanka
bunun gibiler takım aşkı denen hissi öldürüyoe
bunu paylaştım çünkü kimin ne olduğu bilinmeli
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bertug
Yönetici
Yönetici
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 107
Nerden : Balıkesir
Lakap : berkut
Kayıt tarihi : 12/03/08

MesajKonu: Geri: koyu taraftarlara   30/3/2008, 15:03

beklenen fotolar aşağıdadır takdir sizin Osman seni kınıyorum Mad tongue Crying or Very sad Razz cyclops



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.uiforum.tk
kopuk_61100
Seviye 2
Seviye 2
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 61
Nerden : trabzon
Kayıt tarihi : 12/03/08

MesajKonu: şiiiiiiiii   30/3/2008, 20:21

işte bu insanın gerçek yüzü bunu benim takımımı kullanarak yaptığı için daha da üzgünüm
bu ki yüzlü insanı dışlayalım

dış dış dış dış dış


başarılı bir gazetecilik sonucunda başarının kokusu bile başka


lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NaShit
Kurucu
Kurucu
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 148
Nerden : ADANA
Lakap : SatiRist
Kayıt tarihi : 12/03/08

MesajKonu: Geri: koyu taraftarlara   30/3/2008, 21:40

Bugüne kadaR kaRdeşim dediim, bağRıma bastıım ve heR zaman sevgi ve saygı duyduğum Osman'ı esefLe kınıyoR, yazıkLaR oLsun dioRum!! Şu RezaLete bak yaa.. Osman TüRkiye'ye giRiş yapma mümkünse bi daha, giRsen de Adana veya Konya civaRında oLma Lütfen, oLsan da en azından kampüse ve Bosna'ya geLme!! Bu hain şimdi oRda gideR Polonya foRması da giyeR Razz

YazıkLaR oLsuuuuuuuuuunnnnnnnnnnnnn, yazıkLaR oLsuuuuunnnnnnnn
taRaftaRın böyLesineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
YazıkLaR oLsuuuunnnnnnnnnnnnn

_________________
ELime kaLemi veRemezsen sen kaLbimde hiç yoksunduR,
DiLime keLime getiRemezsen şahsın benden yoksunduR!!
(NaShit aKa SatiRist & 4a)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.uiforum.tk
kopuk_61100
Seviye 2
Seviye 2
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 61
Nerden : trabzon
Kayıt tarihi : 12/03/08

MesajKonu: şiiiiiiiii   30/3/2008, 22:20

aga rezalete bak derken formaya laf yok demi iki yüzlülüğüne laf olsun lütfen rica ediyorum
imalar yapılırken nereye olduğu kesin belli edilsin

bu bir araştırmacı gazetecilik başarısı işte

yapımda ve yayında emeği geçen ben

bu konuda kendimle mütevazi olamadan

gurur duyuyorum

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kadiralp
Seviye 4
Seviye 4
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 104
Nerden : AFYONKARAHİSAR
Kayıt tarihi : 12/03/08

MesajKonu: Geri: koyu taraftarlara   2/4/2008, 20:36

osmanım bu ne hal sana hiç yakıştıramadım böyle yerlerde sürünen bir takımın forması özellikle onu giyme kardeşim yaw giyilecek başka formamı bulamadın şöyle renkleri daha düzgün bir forma giyseydin keşke üzüldüm hayırlısı olsun
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
oski
Seviye 1
Seviye 1
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 25
Yaş : 32
Nerden : KAYSERİ
Kayıt tarihi : 14/03/08

MesajKonu: yargısız infaz   3/4/2008, 02:22

arkadaşlar lütfen yargısız infaz yapmayalım.... ilk önce beni dinleyin....... ben o gece milliyetçilik sınavına arkadaşı çalıştırmak için gitmiştim ama yatacağımı bilmiyordum ve üzerimde gömlek vvardı tabi ki gömleğin kırışmaması için bişeyler giymem gerekiyordu ve sevgili pis arkadaşım volkanda sadece o forma bulunduğu için onu giymek zorunda kaldım bu arada biraz da kafam iyiydi Very Happy ben sonuna kadar fenerbahçeliyim ve kıyamet kopana kadar da öyle kalacağım kaldı ki feneri bıraksam bile üzerimde forması bulunan camiyayı tutmam için hiç bir neden yok mesela ben asla süperlikte ortalarda bulunan ve ne yaptığını bilmeyen bir takımı asla desteklemem. bu takımı tutacağıma şu anda bu takımdan daha başarı olan kayserisporu tutarım daha iyi.........................................................
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
constantine
Yönetici
Yönetici
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 108
Nerden : muğla
Kayıt tarihi : 13/03/08

MesajKonu: Geri: koyu taraftarlara   3/4/2008, 15:42

osman kankam kafam ıyıydı dıyosun masallah fotolara ıyı pozlar vermıssın yahu Laughing
ya bı de fenerlıyım dıyorsun anlayamadım senı
polonyaya gıttın sen degıstın ya
demekk kı mınık vılkanımızı tehdıt edıyodun bu fotoları yayınlamasın dıye Very Happy Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
hsyn_06

avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 9
Nerden : Ankara, K.Maraş
Lakap : ŞopaR
Kayıt tarihi : 16/03/08

MesajKonu: Geri: koyu taraftarlara   7/4/2008, 16:32

bide kıyamet kopana kadar fenerbahçeliyim diyor....
osmanım kıyamet koptuda bizim mi haberimiz yokkk
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kopuk_61100
Seviye 2
Seviye 2
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 61
Nerden : trabzon
Kayıt tarihi : 12/03/08

MesajKonu: şiiiiiiiii   7/4/2008, 23:54

osman sen daha konuşuyon mu ya bi sus be artık iki yüzlü insan seni
zuhahahahahahahaha

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kadiralp
Seviye 4
Seviye 4
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 104
Nerden : AFYONKARAHİSAR
Kayıt tarihi : 12/03/08

MesajKonu: Geri: koyu taraftarlara   10/4/2008, 07:47

osman bencede o fotoğraflardan sonra daha konuşmaya hakkın yok senin hüseyinin dediği gibi kıyamet koptuda bizimmi haberimiz yok puhahaha SmileSmileSmile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kadiralp
Seviye 4
Seviye 4
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 104
Nerden : AFYONKARAHİSAR
Kayıt tarihi : 12/03/08

MesajKonu: Geri: koyu taraftarlara   10/4/2008, 07:49

osmanım üzüldüğüm bir nokta var madem giyecektin büyük bir takımın formasını giyseydin o ne öyle küçük süper ligde yerlerde sürünen takımların formasını giymeyi sen gibi bir fenerliye yakıştıramadım doğrusu ama senin tercihin madem diyosanki ben küçük takım taraftarıyım ozaman sözümüz yoktur elbette Allaha emanet ol osman kardeşim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
erenn
Forum Canavarı
Forum Canavarı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 223
Yaş : 31
Nerden : EReğlidEN
Kayıt tarihi : 14/03/08

MesajKonu: Geri: koyu taraftarlara   19/4/2008, 01:30

biri şu osman'ı yaksın lütfen!..
ya da osman sağda solda ben Fenerbahçe'liyim demesin!..
bu taraftarlıksa,ben taraftar diilim gardaşşşş!...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
maşuk
Seviye 2
Seviye 2
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 52
Nerden : DİYARBAKIR
Kayıt tarihi : 20/03/08

MesajKonu: Geri: koyu taraftarlara   19/4/2008, 02:47

arkadaşlar insan kendini nereye ait hissederse oradadır baskı kurmayın lütfen...
osman kardeşim ben seni olduğun gibi kabul ediyorum...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
erenn
Forum Canavarı
Forum Canavarı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 223
Yaş : 31
Nerden : EReğlidEN
Kayıt tarihi : 14/03/08

MesajKonu: Geri: koyu taraftarlara   19/4/2008, 06:19

vay!.. maşuk, sen öle diosan tamamdır gardaş!!!
Osmancım, madem öyle,ben de kabul ettim gitti!..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NaShit
Kurucu
Kurucu
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 148
Nerden : ADANA
Lakap : SatiRist
Kayıt tarihi : 12/03/08

MesajKonu: Geri: koyu taraftarlara   19/4/2008, 15:13

Ben etmioRm biRaDeR!!!! DeLikanLı adam kendi foRmasından başkasını giymez! Ha Osman deLikanLının kRaLıdıR ama bu gidişLe de beni eLi kanLı yapcak, katiL mi oLiim Lan iLLaa!!! Osmaaaaaannnnnnnnnn, geL Lan çabuk buRaya!!! Very Happy:D:D:D

_________________
ELime kaLemi veRemezsen sen kaLbimde hiç yoksunduR,
DiLime keLime getiRemezsen şahsın benden yoksunduR!!
(NaShit aKa SatiRist & 4a)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.uiforum.tk
Sponsored content




MesajKonu: Geri: koyu taraftarlara   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
koyu taraftarlara
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Uluslararası İlişkiler :: Geyik Muhabbeti :)-
Buraya geçin: