AnasayfaPortalKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Sınıf İçi Yarışma Adaylığı

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki

Sınıfımızın En Güzel Bayanı Sizce Kim?
Ayda Kara
20%
 20% [ 8 ]
Berna Polatbora
23%
 23% [ 9 ]
Satenay Zeynep Ünal
15%
 15% [ 6 ]
Şule Kolankaya
33%
 33% [ 13 ]
Tuğba Uyar
9%
 9% [ 4 ]
Toplam Oylar : 40
 

YazarMesaj
Eren Dogan
Seviye 2
Seviye 2
avatar

Mesaj Sayısı : 51
Nerden : Alanya, K.maraş, Dörtyol nere istersen
Kayıt tarihi : 17/03/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   23/4/2008, 00:57

Very Happy:D:D:D valla adaş haklısın yaa.. kesin varya yapıyolardır... biraraya gelip kıkırda gülerler aralarında da arayıp sorcan aslında

neyse dediğimiz gibi bu bi eğlence işi arkadaslar isterseniz birde sınıfın en yakışıklı erkeği yarışması yaparız Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kopuk_61100
Seviye 2
Seviye 2
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 61
Nerden : trabzon
Kayıt tarihi : 12/03/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   23/4/2008, 11:33

erencim bende bana sorsalar düşünürüm
ama bu gerçek birisi senin kız arkadaiından bahsetse ve sana bişey demese ne olur
millet onu konuşur bişeylere sokar-çıkarır sen sonradan duyarsın hatta kız bile sonradaan duyar bence bu kısım yanlış
sınıfta duyuralım böle böle apıoz herkesin ismini verioz die
itirazı olan var ise almayalım
ama geç kaldık oylama başlamış
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
erenn
Forum Canavarı
Forum Canavarı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 223
Yaş : 31
Nerden : EReğlidEN
Kayıt tarihi : 14/03/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   23/4/2008, 14:09

yuh yani, başka hiçbi şey demiorum!!!
ben sığmadım gardaş,siz bu küçücük dünyalarınızda napıosanız yapın ya!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NaShit
Kurucu
Kurucu
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 148
Nerden : ADANA
Lakap : SatiRist
Kayıt tarihi : 12/03/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   23/4/2008, 14:12

abi çok abaRtıLdı yaa..heRkes kafasına göRe takıLsın,eğLensin..uLan muhabbet oLsun maksat yaa..Ben bundan sonRa hiç bişeyi ciddiye aLmicam aga..güLüp geçecem heRşeye..oLması geReken bu sanıRm!!
Aha şimdiden başLadım güLmeye Very Happy:D:D:D:D

_________________
ELime kaLemi veRemezsen sen kaLbimde hiç yoksunduR,
DiLime keLime getiRemezsen şahsın benden yoksunduR!!
(NaShit aKa SatiRist & 4a)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.uiforum.tk
kemetin

avatar

Mesaj Sayısı : 10
Kayıt tarihi : 18/03/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   23/4/2008, 19:52

yaa ankete erken başlamışız =P ben daha bisürü aday gösterecektim... neyse eldekilerle idare etcez bunlarda güzel
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kadiralp
Seviye 4
Seviye 4
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 104
Nerden : AFYONKARAHİSAR
Kayıt tarihi : 12/03/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   23/4/2008, 21:04

erenim kardeşim haklısın aslı kardeşim sende haklısın ama hani ters düşünenler olur diye söylemiştim ama hakikaten eğlenceli bişey o arkadaşlarımızda inş ters bir yorumda bulunmazlar aslı kardeşim hakikaten senden başka bayan arkadaş göremiyorum forumda sende herhalde yönetici olduğun için çeşitli spekülasyonlara göre sende naşit kardeşim olmasa hiç uğramayacakmışın foruma SmileSmileSmile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
erenn
Forum Canavarı
Forum Canavarı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 223
Yaş : 31
Nerden : EReğlidEN
Kayıt tarihi : 14/03/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   23/4/2008, 21:17

spekülasyon adı altında yapılan dedikodulara aldırma sen kadircim =)

şimdi sadece Aslı'nın burda olması da yeter bize.ki bi arkadaş daha var gaaba.23 nisanlarda okula giden =) ama sorun ne bilio musun? ilerde bi yarışma olur ve konusu da sınıfın en yakışıklı erkeğini seçmek olursa bak sen o zaman.Naşit garanti birinci.oyların %100'ünü alarak hem de =) çünkü dier arkadaş oy kullanmıo sanırım,hayır kullanıo olsa Ayda'ya bi oy daha gelirdi.ama birazdan atar die düşünüorumm!.. =)

kadir, hacı sen oy verdinni la,hacı bakhele vermediysen benim adayı oylasana.ha hacım,yap bağa bi kıyak la!.. =)

şu Ayda da nerde kaldıysa,kardeşim bi gel, kendine oy at.dimi ama.neise,kafadan bi oyumuz daha var... =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NaShit
Kurucu
Kurucu
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 148
Nerden : ADANA
Lakap : SatiRist
Kayıt tarihi : 12/03/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   23/4/2008, 22:25

eRen La ben anLamadım dieR aRkadaş die tabiR ettiin kim haci? :S Very Happy

_________________
ELime kaLemi veRemezsen sen kaLbimde hiç yoksunduR,
DiLime keLime getiRemezsen şahsın benden yoksunduR!!
(NaShit aKa SatiRist & 4a)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.uiforum.tk
erenn
Forum Canavarı
Forum Canavarı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 223
Yaş : 31
Nerden : EReğlidEN
Kayıt tarihi : 14/03/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   23/4/2008, 22:29

hacı, twoba mı öle bi şi var ya!
hani ne bilim resimde kelebenk falan olunca.şu evli olan arkadaşımız diil mi.
la ben kelebeği görünce,ne bilim işte!!! =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
NaShit
Kurucu
Kurucu
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 148
Nerden : ADANA
Lakap : SatiRist
Kayıt tarihi : 12/03/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   23/4/2008, 22:30

evet evet o Very Happy şimdi anLAdım haci..SaoLsun bayaa iLgiLenio duyduundan beRi Tuğba da..

_________________
ELime kaLemi veRemezsen sen kaLbimde hiç yoksunduR,
DiLime keLime getiRemezsen şahsın benden yoksunduR!!
(NaShit aKa SatiRist & 4a)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.uiforum.tk
Twob@
Forum Canavarı
Forum Canavarı
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 246
Yaş : 33
Nerden : Mersin
Kayıt tarihi : 21/04/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   23/4/2008, 23:15

ya naşit yap baa bi kıyak aydayada oy verim yahihihi lol!
ya bu arada hakkımdaki dedikodularınızıda anlamadım haa:))bi açıklık getirn:)))
ayrıca ben kullanıcı ismimi:
twoba mı öle bi şi var ya!
olarak deyiştirmek istiyorum ihiihi geek
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
erenn
Forum Canavarı
Forum Canavarı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 223
Yaş : 31
Nerden : EReğlidEN
Kayıt tarihi : 14/03/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   23/4/2008, 23:29

=) yok ya, dedikodu diil.buralarda bi yerde yazıodu.onaylamamışlar mı ne olmush!.. =) ondan yani.bi de şu isim olaı, ben böle anımsama engelliyimdir de.onu da tam hatırlıamadım manasında yazdım,kusuruma bakma lütfen...
ve sıra en damar konuda; =)
şimdi oy verebilmek için bi önceki oyunuzu iptal edior ve Ayda için yeniden oy kullanıosunuz!! hadi ama yha!..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Twob@
Forum Canavarı
Forum Canavarı
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 246
Yaş : 33
Nerden : Mersin
Kayıt tarihi : 21/04/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   23/4/2008, 23:47

ya tamam kullaniim ya ayla sana rüşvetmi teklif ettti bak kullanıom işe yarar bişise kırışalım ehuhihi lol!

buarada bırak onaylamayyı derslere girmiom die benim sınıftan sayıp sınıf listesine bile eklememişlerdi de maşuk sayesinde bertuğ sınıfta benimde olduğumu hatırladı geek
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
erenn
Forum Canavarı
Forum Canavarı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 223
Yaş : 31
Nerden : EReğlidEN
Kayıt tarihi : 14/03/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   23/4/2008, 23:48

yasal uyarı!!!!!!
kim olduğunu bilmediğimiz arkadaşım,sana diorum.senin kim olduğunu bilmioruz ama,biz burdan Lütfü kardeşimle sana iki çift laf edeceğiz...
biz oylamada bi ara baktık üç oyumuz vardı.sonra yine ikiye düştük.bi kişi verdiği oyu geri aldı.bak canım kardeşim;burda sadece oylar başkasından alınıp bizim adayımıza verilebilir.mesela twoba kardeşimiz bizim için böle bi kıyak yapcak birasdan.kendisine burdan teşekkürlerimizi sunuoruz =) ama sen kimsin,nie böle bi şi yaptın anlıamadım.sana diorum ki;aşırı güç kullanırım.ona göre.bilen bilir,evimizde bir adet samuray kılcı,bir adet ucu açılmış kuru-sıkı tabanca,ha desen saldıracak dört tane psikolocik tedavi ihtiyacı duyan şahıs mevcut!..
oyunu geri alan arkadaşım,dikkatine!!!
Lütfücüm söz sende... =) ki Lütfü'nün bayrampaşa ceza evinden çıkmışlığı vardır!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Twob@
Forum Canavarı
Forum Canavarı
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 246
Yaş : 33
Nerden : Mersin
Kayıt tarihi : 21/04/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   23/4/2008, 23:52

bağ gönderdim oyumu ayda ya ha bişi deil hihi geek
ama bence sınıfın en güsel kızlarından biride perihan ama o aday listesinde yok!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
erenn
Forum Canavarı
Forum Canavarı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 223
Yaş : 31
Nerden : EReğlidEN
Kayıt tarihi : 14/03/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   23/4/2008, 23:57

tşk ediorum kardeşimmm!..
oy için rüşvet almadım,ama gerekiosa böbreğimi satar rüşvet veririm... =) sadece hırs yaptım.sabah bi şey dikkatimizi çekti de,gıcıklık olsun die.
bi kişi az evvel arazi oldu,onu da bulursak,bi de Ayda kendine oy verse,ben bikaç tehditle oy alsam,tamamdır bu iş! hehee =)
ya ben ne yapsam boş aslında,birincinin Ayda olduğu ortada da.ben kendimce macera yaratıom işte!!! =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
chelseaayda



Mesaj Sayısı : 1
Kayıt tarihi : 21/04/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   24/4/2008, 00:23

merhabalaaar Smile sonunda ilk yorumumu yazıyrm sitemize.. öncelikle erenciğime çoook teşekkür ederim Smile bu fanatiklik nerden gelio bilmiyorum ama mutlu oldum valla Smile canım kardeşiiiim teşekkür ederim sana kocaman..ama tubayla aranızda geçen konuya fransız kaldım biraz ya neden kızcağıza bana zorla oy verdirttirdin ? aaa olmuo ama böle Smile bu arada kendime de oy atmıcam! erencim ya etik olmaz dimi Smile kim nasıl takdir ederse o birinci olsun.. zaten önemli olan gönül güzelliği beee yalan mı Smile

şimdi diğer erene bişi sölicem, Kübra nın sevgilisi olan eren Wink tabii ki yanlış anlıcak bişi yok ortada eren hiç aklımdan bile geçmedi kötü niyetle söliyebileceğin...komşumun sevgilisisin sen abim sayılırsın aaaa Smile

ayrıca burda adı geçmeyen ama çok güzel arkadaşlarımıza da haksızlık oluyo sanki biraz.. mesela mügecanıma, sedama Smile aslı ya Smile hepsi çok güzeller.... Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Twob@
Forum Canavarı
Forum Canavarı
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 246
Yaş : 33
Nerden : Mersin
Kayıt tarihi : 21/04/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   24/4/2008, 00:29

ya dur böbreğini satma şaka yaptık da ne oldu bu kadar ya ne gıcıklık yapıolar anlamadımki altı üstü eğleniyos burda..
ayda yaaf ver sende oyunu kendine yazık çocuk böbreklerim felan dio pis hırs yapmış hem kimse görmez kendine oy verdiğini geek
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
erenn
Forum Canavarı
Forum Canavarı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 223
Yaş : 31
Nerden : EReğlidEN
Kayıt tarihi : 14/03/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   24/4/2008, 00:45

ha Ayda ya,kullan gitsin oyunu!..
yav şimdi bi de benim yapacak başka işim yok ya,ondan sürekli burayla uğraşıom.kendi kendime coşmuşum işte Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
<'BéYhUdE'>
Seviye 4
Seviye 4
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 124
Nerden : Karsistanbul
Kayıt tarihi : 14/03/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   24/4/2008, 00:55

ben olaya her ne kadar da geç dahil olsam da bu yapılan sadece şahsım üzerinden değil biz ve bizim gibilerin gururunu rencide edici bir davranıştır..eren kardeşim bu olaya bu kadar önem emek ve diğer üretim faktöruyle kendını veriosa vardır bir bilidiği diyerekten vee tabıatında ınsan sevgısını gosteren bu degerlı ınsana ve dahılınde bıze yapılan kabul edılemez...
bu kendını bılmez ınsan heyyy sen her kımsen yaptığın seyın ne oldugunu umarım bılıyosundur.. eğer sen fark etmedıysen zaten ıster ıstemez far etmek zorunda kalacaksın..istiyosan ne yaptıgının bı sentezını yap cıkaracagın sonuc illa ki bize cıkacaktır..ve sanma kı bu olay ört bas edılecek yada ustu kapanacak bu da kapanmayan yaraların yanında kendıne yer edecek..
bu yazdıklarımızı sakın olakı tehdıt olarak algılama ben bugune kadar kımseyı tehdıt etmedım sadece dedıgımı yaptım haberın olaaa ve sunu da bıl kı bız erenın dedıgı 'bız' gayet mutevazı kendı halınde ınsanlarız fakat gozumuzun kor oldugu anlarda bızı gorme dermm.. ben burdan bu işi kimin yaptığını bize açıklayacak sız degerlı yonetıcı arkadalarıma seslenıyorumm lutfen ama lutfen sesime ses verın bana bu kafası gövdesine ağır gelen yada yaşama umudunu yitirmiş şahsın ısmını cısmını yerını yurdunu vermenızı rica ediyorumm.. hey kendını bılmez ınsan bil ki bizim tek korkumuz korkusuzluğumuzdan korkmamızdır..(bir uyarı nezdınde cümle:)Smile)

( eren valla eskısınden de guzel oldu bu bı ıkı saate kadar kendı gıder karakola teslım olur sen kafanı yorma hallaettım olayıı Very Happy:D:D ayda artık birinciliğn tescillendi)

saygılarımla...

iltifatlarınız teveccüh'tür..!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.uiforum.tk
erenn
Forum Canavarı
Forum Canavarı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 223
Yaş : 31
Nerden : EReğlidEN
Kayıt tarihi : 14/03/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   24/4/2008, 01:03

=) hehe
hacı biz sizde bayılıyorem yha!..
bırro,tam süper özetlemişsin olaı...
yav o diil de,elli kişi online oldu bu gece,kimse oy kullanmadı.
bakın işin esprisi bi tarafa da,ben buncasını, olaı ciddi bi şey olarak görün de bi şekilde katılın foruma die yapıorum.canım kardeşim Ayda'nın adıyla ben ortada geziorum,en azından bana sinirlenip bi başkasına oy veririler die.ama yok! arkadaşlar,burası bizim ya,daha ne olsun,burası bizim.nie uzak duruosunuz.lanet olsun ki,uzak durup susmuosunuz da.deli gibi dedikodu yapıolar,o onu demiş,bu bunu yazmış die.ayıptır yha!
bu sınıfa ne edek ki,bu sınıf sınıf olsun!!!
Naşit,suç sende kardeşim,bizi yok yere ümitlendirdin.ne de güvenmiştim ben bu sınıfa!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
constantine
Yönetici
Yönetici
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 108
Nerden : muğla
Kayıt tarihi : 13/03/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   24/4/2008, 04:20

ne guzel sınıf ıste kardesım neyı var sınıfın erencım yahu!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
erenn
Forum Canavarı
Forum Canavarı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 223
Yaş : 31
Nerden : EReğlidEN
Kayıt tarihi : 14/03/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   24/4/2008, 09:39

sen varsın CM, daha nolsun!!!
ne var la,söle bakam... nei güsel olan.üç beş adam var elle tutulur gözle görülür.gerisi yalan yere gezio ortada işte.yalan mı?.. Mad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
constantine
Yönetici
Yönetici
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 108
Nerden : muğla
Kayıt tarihi : 13/03/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   24/4/2008, 16:06

kımlermıs ya elle tutulur gozle gorulur arkadaslar sole de bız de bılelım kardesım hehehehehehe
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
erenn
Forum Canavarı
Forum Canavarı
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 223
Yaş : 31
Nerden : EReğlidEN
Kayıt tarihi : 14/03/08

MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   24/4/2008, 19:49

du sen du, ben sana bunu bizzat ifade edim sora.ama küçük bi tüyo, senin gezdiğin insanlar diil!.. oldu mu? ayrıntıları özel olarak veririm sana!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Sınıf İçi Yarışma Adaylığı   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Sınıf İçi Yarışma Adaylığı
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
3 sayfadaki 5 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
 Similar topics
-
» Yarı türkçe yarı ingilizce mektub
» WOLFTEAM İLE İLGİLİ HERKEZİN KAFASIN YORAN KP ...

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Yönetim :: Duyuru ve Aktiviteler-
Buraya geçin: